donderdag 6 januari 2011

berenwinkel

eigenlijk een winkeltje waar ik als eerste meteen verliefd op werd mede ook omdat ik een zwak voor handgemaakte beren heb en vooral degene die een beetje oud en antiek lijken dus dit moest er zekers komen!
van een emailvriendin (helaas in augustus vorig jaar overleden) kreeg ik de eerste stenen beertjes kado en was meteen om en ging aan de slag eerst in een boekenkast maar dit werd me te groot dus heb ik het vorig jaar passend gemaakt voor in een kijkkastje
ook wilde ik er graag een berendokter bij zodat kinderen met hun kapotte beren langs konden gaan om deze snel weer te laten reparen in de wachtruimte staan de bedjes klaar om de zieke beertjes in te laten rusten

het meisje op de stoel wacht ongeduldig maar blij af tot de berendokter haar beer weer gemaakt bij haar terugbrengt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten